Reklamacije
Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nam odmah pošaljete e-mail-a vib.var.bg@gmail.com sa:
- Brojem primljene Račun-otpremnice
- Imenom i prezimenom
- Kontakt telefonom
- Razlogom odbijanja pošiljke
U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem toku reklamacije, tj. zamene.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja pakovanja ustanovili da isporučena roba oštećena, nesaobrazna naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pošaljete e-mail na vib.var.bg@gmail.com.
Zahtev za reklamaciju može se dostaviti poštom na adresu ViB-VAR, Milana Gligorijevića 6, 1.prilaz, 11126 Beograd. Troškove dostave snosi kupac.
Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju potrošač je dužan da:
- Reklamirani artikal dostavi zajedno sa dokazom o kupovini – računom.
- Dostavi popunjen reklamacioni list, koji cemo Vam poslati na Vašu mail adresu.
- U reklamacionom listu potrebno je navesti razlog za reklamiranje robe i željeni način rešavanja
Odgovor na reklamaciju, potrošaču će biti poslat u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije. Rok za rešavanje reklamacije ne može biti duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu, od dana podnošenja reklamacije.