Reklamacije

Početna / Reklamacije

Reklamacije

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nam odmah pošaljete e-mail-a vib.var.bg@gmail.com  sa:

  • Brojem primljene Račun-otpremnice
  • Imenom i prezimenom
  • Kontakt telefonom
  • Razlogom odbijanja pošiljke

U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem toku reklamacije, tj. zamene.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja pakovanja ustanovili da isporučena roba oštećena, nesaobrazna naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pošaljete e-mail na vib.var.bg@gmail.com.

 

Zahtev za reklamaciju može se dostaviti poštom na adresu ViB-VAR, Milana Gligorijevića 6, 1.prilaz, 11126 Beograd. Troškove dostave snosi kupac.

Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju potrošač je dužan da:

  1. Reklamirani artikal dostavi zajedno sa dokazom o kupovini – računom.
  2. Dostavi popunjen reklamacioni list, koji cemo Vam poslati na Vašu mail adresu.
  3. U reklamacionom listu potrebno je navesti razlog za reklamiranje robe i željeni način rešavanja

Odgovor na reklamaciju, potrošaču će biti poslat u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije. Rok za rešavanje reklamacije ne može biti duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu, od dana podnošenja reklamacije.

 

Korpa

Zatvori

Prijavi se

Zatvori

Scroll To Top